....

ååh asså det är så sjukt mycket med allt just nu.. 
Vet inte om det är bra eller dåligt, det är mycket som snurrar!
Är verkligen fullbokad ifrån morgon till kväll varje dag
Allt som har med hästarna å göra är såklart super roligt, och jag kommer få så sjukt mycket erfarenheter och roliga stunder men samtidigt så kommer ju skolan imellan också, massa inlämningar, massa prov, våran monter för US-mässan ska fixas, allt till klubbens fest ska göras iordning, träningar på helgerna, jobbpå skolan, tävlingar, praktik.. osv osv skulle kunna skriva hur långt som helst.
 
Det är synd att det finns personer som försöker sabba dessa amazing moments dock, jag är inte den som blir arg för ingenting, men rasande när bomben väl "exploderar", väldigt bra på å hålla mina känslor för mig själv liksom.. idag var en sån dag haha men det är verkligen bara att ignorera å gå vidare.
Blandad text hahah sorry för det :D
 
Det bästa just nu iaf är att hästarna är så sjukt fina!! 
Å dessutom var Kajsa nolla i båda klasserna igår, fina fina hästen ♥
 
Ah det är mycket dom närmsta veckorna iaf! 
Dax å sova kanske?! puss å gonatt
 
 


Kommentarer
felicia - fotokobran

Är du intresserad av ett eget domän?
Ger ut gratis, just nu!! :)
http://fotokobran.se/2013/march/tavling.html#comment
(ber om ursäkt om du redan fått ett liknande meddelande)

2013-03-11 @ 11:35:58
URL: http://fotokobran.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0