Påsken

Har haft en underbar både vecka och påskhelg med endast underbara människor ♥
 
Åkte med Erica till Varberg igår, mycket lärorikt och intressant att kolla på så duktiga ryttare och en grym tränare (svante). Dessutom är man full av insperation när man kommer hem igen ;)
Jag har haft det super mysigt iaf och hästarna har skött sig å hoppat kanon bra!!
Roligt att få umgås med någon som betytt så mycket för en i många år igen :) 
 
Mammahar ridit T dom senaste dagarna, skönt att han inte bara behöver stå när jag  är borta! 
Imorgon är det trimmning tidigt på morgonen för att sedan följa med Pauline till värnamo där det är ponny tävling :D Kommer garanterat ha fullt upp hela lovet!
 
Ska dessutom på teori kurs på körskolan 3,5h tis-tors >.< Men det måste ju göras :) 
Vill gärna ha mitt körkort så fort jag fyllt 18
Ska även klämma in så jag kan åka ut till Erica också! 
Sen är det UF-mässa och dessutom Praktik som gäller i 4 veckor = ingen skolapå 5 veckor :DD
 
 
Älskar bilden förutom gräset i munnen på honom.....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0