Resultat Tidaholm!

Var ju i Tidaholm förra söndagen och tävlade en regional 1.10 och 1.20. 
 
1.10 A:0/A:0 4fel - Han kändes kanon fin på framhoppningen, hoppade väl utan att ta i för mycket! 
Allting stämde hela banan runt men tyvärr fick vi med oss en bom på första hindret i kombinationen, kommer helt rätt, kanske att jag kunde tagit ut svängen något mer men han kunde faktigst dragit upp frambenen lite till i det läget. Inte hela världen iaf, han kändes fin så bara å tagga om inför 1.20. 
 
1.20 A:0/A:0 0+12fel - Kändes inte lika bra på framhoppningen till denna klassen, överhoppade sig nåt otroligt.. Tänkte att " aja bara å göra det bästa av situationen iaf " Men väl inne på banan var han så sjuuukt fin, dock var underlaget jätte halt och väldigt dåligt, särskilt i hörnen där dom dessutom hade satt en stor kombination väldigt snävt, vågade inte trycka på ordentligt så jag tog en extra förhållning (vilket jag inte skulle gjort), kom alldeles för nära å fick ett stopp, kom på den igen och då hoppade han kanon, dock fick vi med oss B-hindret och jag missade svängen till 11an så rider runt hela ridhuset typ haha, fick alltså 8 hinder fel och 4 tidsfel. En riktigt bra runda i övrigt! 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0