K Ä R L E K

Livet är verkligen på topp just nu, det ända jag gör om dagarna är att ridaridaridarida och rider lite till, livet är underbart helt enkelt! Å dessutom underbara människor omkring mig..
Dock är kroppen lite mör då den trimmar ca 6 hästar/dag, + massa i stallet och får dessutom för lite sömn på nätterna ^^  Tur att det är sjukligt fina hästar ♥ 
 
Ska berätta om tävlingen nån dag +filmer. 
Tristan är iaf kanon fin nu för tiden, och det blir ju bara bättre å bättre!
 
I helgen är det tävling i Eksjö som gäller, första utomhus och det ska bli bra väder så jag hoppas på två nollor denna gången haha ;) 
Skulle tävlat med Betty också men tyvärr så har jag ingen som kan köra ;/ men det kommer ju fler tävlingar :D 
 
 
Finaste Anton idag, (Architeckt) 
Hingst f. 04 e.Argentinus - cortez
Vann breeders trophy som 5-åring. 
 
 
FinaFina Tristan ifrån tävlingen i söndags! 
B I F F E N ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0