Praktik!!

Har ju världens bästa praktikplats och inte mycke tid över till att blogga. 
Jag kan verkligen inte ha det bättre nu!
Tristan har hade troligtvis fått en sträckning på vänster fram och belastat höger fram mer så han har varit lite oren precis när jag börjar rida och när jag bytte varv men inte annars.
Nu är han iaf bra igen och jag hoppade lite idag, han kändes väldigt fin och känns ha bra imorgon också så är det tävling på söndag som gäller :)
 
Följande vecka ser ut såhär iaf:
Lördag: Lite lugnt med T, känna så han känns OK, Tur med Betty. 
Förhoppningsvis fixa allt inför tävling på sön :)
Söndag: Förhoppningsvis tävling i Tidaholm 1.10 och 1.20cm 
Måndag: Praktik, ner till Kungsbacka(?) å visa häst.
Tisdag: Praktik, Rida T
Onsdag: Praktik, Rida T'
Torsdag: Svante träning
Fredag: Praktik, Rida T
Lördag: Tävling i Eksjö (utomhus) 1.10 och 1.20cm
Söndag: Tävling med Betty förhoppningsvis?!
 
Så ligger de till iaf!! 
 
 
 
Såhär har min vecka sett ut typ, full rulle!! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0