why did i let you go..

Jag måste verkligen ta tag i mitt liv.. 
Känner mig typ tjock som en köttbulle så nu jävlar ska de tränas och dras ner på maten. 
kan jag inte åka in till gymmet så får de bli en springtur istället + styrka, så enkelt är det! 
 
T gick ett markarbetspass i ridhuset igår, hoppade ett litet kryss ett par gånger och travade över lite bommar, idag är det en uteritt barbacka som gäller :) hej träningsverk imon?! 
 
Har sjukt ont i halsen fortfarande och kunde seriöst inte prata igårkväll men det börjar bli lite bättre så ja ska ge mig ut på en springtur senare ikväll! Har även Historia och Samhälls uppgifter som ja ska göra klart >.<
 
Hade bra sålänge! 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0