sjukling

Vaknade upp imorse å trodde ja skulle dö typ, ont överallt..
Stannade hemma i sängen hela dagen och nu efter några alvedon mår jag mycket bättre :)
T hoppades i ridhuset idag, han va riktigt tråkig å dum den första halvtimmen typ, hoppade på det vanliga bettet å de gör jag aldrig om -.-' sjuukt stark å sprang åt alla håll å kanter typ, nejmen ah.
Hoppade en linje på ena långsidan med 21,5m, där hoppade han riktigt riktigt fint! 
Hade även en serie/tre kombination i mitten, började först med att ha en travbom till ett kryss - ett galoppsprång till en oxer med vattenmatta - ett galoppsprång till ett räcke.
Och Min kära häst tyckte vattenmattan va sjuukt läskig första gången >.< TÖNT! 
Men sen gick det fin fint, höjde upp hindrena lite i slutet och jääklar va fint han hoppar, gäller bara att få honom avslappand liksom :) 
 
Imorgon ska ja till skolan!! i hope..x( slutar iaf halv 2 och då är det direkt upp till stallet som gäller tror jag, T ska ut i skogen och Betty ska skrittas å travas lite i ridhuset! 
Och sen är det gymmet!!! ååh längtar efter träning, måååste komma igång igen. 
Gick hem ifrån stallet igår (kanske därför jag blev sjuk) men fasen va skönt det är ibland ;) 
 
 
Söta lilla jullan igår ♥ bebishästen


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0