sadel problem..

Tristan har satt väldigt mycket nya muskler nu på sista tiden ( bra nya muskler asså haha ) så sadeln är alldeles för vid och har börjat släppa bak vilket naturligtvis inte är optimalt, och dessutom sitter den julite tight fram också, Nettan tyckte ja skulle pröva med en mattes padd så ja gjorde de idag men då släppte den ju såklart fram istället  >.< Men Nettan skulle kolla efter en italiensk bra padd till mig men den va naturligtvis slut här i jönköping.. så tills vidare får jag rida i Hennes Butet sadel, gör mig inte så mycket dock hahaha men det är alltid lika surt när det är problem med sadeln.. dessutom går den inte stoppa om eller göra något med.. så det är antingen padd eller ny sadel som gäller! "/ 
 
Har en Equipe grand prix (som på bilden fast mörk brun) till honom nu, lööve ♥
 
 
kommer fram tills Nettan hittat en padd, rida i denna skönhet, finns ingen skönare sadel seriöst! ♥
Ännu mer lööve på den;)


Kommentarer
lisa

Men eller hur! Han var faktiskt hästen som bidrog till att listan skulle ingå 4 hästar (då han gick ut sist och jag redan hade valt ut 3) SJUKT NICE HÄST ALLTSÅ!

2013-01-27 @ 22:50:31
URL: http://lisacandemyr.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0