just be honest to me baby.. ♥

Känns som att jorden går under nu typ.. eller iaf jag.
Vill inte ta upp vad som har hänt men jag orkar verkligen ingenting, mår så jävla dåligt över allt.. 
varför ska allting vara så svårt för vissa människor, hur tänker folk liksom?!
usch.. vill bara ruttna i jorden just nu, iaf tills allt det här är över. 
Det är tydligen jävligt svårt att vara ärlig.. helvetesjävlakukfan (ursäkta språket) men jag orkar verkligen inte. 
 
Jag är så jäkla lycklig att jag har så fina vänner som alltid ställer upp för mig, jag älskar er ♥ 
 
 
Var verkligen tvungen att få skriva av mig lite, det blir nog bra snart men just nu så känns allt bara meningslöst. ♥
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0