it's hard to let you move on..

Har haft en kanon bra dag idag för omväxlingsskull hehe även att hals och huvud tar död på mig.. fryser gör jag också "/ 
 
Hade trav på fm idag iaf, jag och hanna körde den galne Bat Boy haha, han är rolig han ;)
Men fysatan va kallt det va å dessutom höll ja på å åka ur den där jäkla vagnen ikurvorna!! tur att Hanna fanns till hands iaf ♥ :D 
En riktig chill dag i skolan skulle jag vilja uttrycka det!
 
T  fick sig ett trimpass i ridhuset, och han skötte sig förvånansvärt bra även att det var en stor jäkla skogsmaskin en liten bit utanför ridhuset som hördes ganska väl. Skrittade fram ganska länge och försökte få honom så avslappnad som möjligt innan jag började trava, arbetade lite över små cavalettisar, mycket volter i galoppen och framförallt övergångar, har blivit lite slarvig med det tyvärr :S inte bra inte bra! 
Idag får han en stor guldstjärna! 
 
Imorgon är deten lååång skoldag som gäller och T ska hoppas lite är tanken :) 
 
Nu ska ja knarka lite alvedon å sova.. gonatt!!♥
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0