I'm so afraid to fall..

Det är då alltid nånting med mig hahah nejmen det är sjukt mycket som pågår i mitt liv just nu både inom hästlivet å utanför eller ah ni fattar..
Får såån ångest över allt :S Men nångång måste ja ta tag i det, lite jobbigt å inte veta hur framtiden kommer att se ut men det får väl tiden utvisa i guess ^^ 
 
Back to reality.. igår skrittade jag ut på en galen Betty en sväng och T longerades! kvällen tillbringades på coffee house med fina vänner ♥
Idag skrittades T ut tillsammans med Nettan å Betty, såå mysigt med snö ju :D 
Håller nog på å bli sjuk också, huvudet sprängs å halsen dödar mig typ... har verkligen inte tid med det också!
 
 
 
Jag hade mer än gärna åkt utomlands bara för att få tänka på annat.. ♥
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0