I came to win

Känner att det har blivit lite deprimerande inlägg nu de senaste, men det är så jag känner och har det just nu.. Men lite uppdatering på hästfrontern ska ni få! 
T vilade både onsdag och torsdag (hade btw en underbar kväll/natt/morgon hos älskade Hanna i torsdags ♥) 
Longerade honom igår då jag inte ville riskera mitt liv å rida på honom, och tur var väl det för herre jävlar va han bockade, haha, han ser så sjukt rolig ut när han gör sina glädjeskutt! 
Idag trimmade jag en stundpå honom i ridhuset, han vägrade gå förbi den "läskiga" kortsidan och stod på bakbenen (som vanligt tyvärr), det va ganska många hästar i ridhuset samtidigt så jag valde att vara på andra halvan av ridhuset istället å sålänge han slipper vara där nere så är han sjukt fin å rida på stundtals och stundtals så tjurar han ihop (jäkla sto typ) >.< 
 
Imorgon är det dressyrträning för angelica som gäller iaf, går ju alltid bättre när man har någon som står på backen! Hoppas han sköter sig ^^ 
Skulle även behöva hoppa lite med Tina men vi får se! 
Hacke träningarna börjar igen på Tisdag, då är det både Tina och Tristan som ska få hoppla lite :)
Ska bli kul å skönt att få komma igång igen!
 
 
 
Finns så himla mycket fina/bra citat
 
I veckan ska jag även börja hoppa Honey (hästen jag ska tävla lite i vår), ska bli kul å komma igång med henne igen :) 
Btw så är Honey ett sto på ca.160cm e: quite easy som gått 90cm än sålänge, en speciell dam med mycket humör och huvud men riktigt fin och hoppar med god kapacitet när man får pli på henne ;) 
Ska bli väldigt roligt och intressant att träna å tävla denna hästen!
 
Tristans första tävling för året blir förhoppningsvis på JFK V.6 och då kör vi på 1.15 och 1.20cm är tanken :)
Längtar som en liten jude typ haha


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0