Gaaalet

Har haft en helt awesome helg med fina vänner och super fina hästar! 
 
Va på gymmet i fredags kväll och drog direkt till partyy efter det, hade sjukt kul, mycket skratt, utslängd från bussen osv osv haha, mådde ju som man förtjänade på lördan, dressyr tränade iaf för Angelica med min fina T som var såååå jävla fin, har har ALDRIG varit så fin någon gång sen vi köpte honom!och nej jag skojjar inte, han har blivit en helt annan häst ♥ till och med så att vi slutade lektionen tidigare liksom ;o aldrig hänt innan haha så jag är med än nöjd med den träningen! stjärnan ♥
Red även Bettyen stund i ridhuset, dock endast skritt och trav än sålänge, men imitten av veckan får hon börja galoppera igen :) Va även på bio med mina fina flickor "Ego" sjuukt bra film, alla mååste se den;) 
 
Idag skrittade och joggade ut på T, han skötte sig ganska bra.. Red Betty i ridhuset tsm med Nettan och Kajsa, dom skötte sig båda två som tur va, inte världens bästa å rida på två hästar som håller på å sättas igång när de åker ner snö från taket haha. 
 
 
Betty i fredas :)) fina lilla stjärnan ♥
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0