fiin dag!

Tänk att så fina djur kan få en å känna sig så mycket bättre. ♥ 
 
 
Red ut en sväng på den här pärlan, pigg å glad dam så att säga men hon skötte sig exemplariskt! ♥
fina lilla stjärnan!
 
 
Hoppade lite med det här mongot, hade världens fight med honom i typ 30min innan han släppte å blev världens ängel, hoppade en linje på 24,5m, ganska små hinder och sen vare en oxer diagonalt som jag höjde lite på slutet en gång, han hoppade sjukt fint, första "riktiga" sprången på ett par veckor så jag är med än nöjd! ♥
 
Har iaf haft en grymt fin kväll med fina vänner, tacos, singstar, sköna skratt osv ♥ älskar er!
Imorgon är gymmet som gäller, känner mig som en köttbulle efter all mat hehe
Och ett trimpass i ridhuset på T. 
 
Hade gött kära vänner!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0