Shoppat!!

Har haft en riktigt bra helg även om det blev lite konsekvenser från partyyyyt i fredags!!
Hade en riktigt rolig fredags kväll med fina brudar iaf ♥ hahaha
T vilade och Betty reds i ridhuset en sväng.
 
Har stallet hela helgen så gick upp tidigt igår å fodrade, åkte upp igen å släppte ut, red ut en väng på T som va gaalet pigg, Betty trimmades i ridhuset, pigg å glad dam hon också ♥
Skulle gått ut å ätit med klasskompisarna men ah, det blev en chill kväll med Elin å Madde då jah inte kom så långt hehe, hade sjukt mysigt å roligt iaf ;D 
Bästa Lina hjälpte mig med insläppet osv, känns jävligt gött å ha så bra vänner! ♥ 
 
Gick upp lika tidigt idag, red ut på Betty en sväng, bockades lite på grusvägarna, roligt värre sa hon haha!! 
T ska trimmas i ridhuset i em, galoppa som aldrig förr ;) 
 
Va inne på Charlies med pappa också, fick med mig suuuuper fina saker hem!!
Köpte äntligen mina älskade vita KL byxor, och fick dessutom med mig ett sjukligt fint KL- tävlingstäcke hem :D är mer än nöjd så att säga! bilder kommer vill ja lova ;) 
 
Ha en bra dag :*
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0