orkar inte..

seriöst jag va sjuk för typ några veckor sen.. vad vill mitt liv mig för nåt?! haha
Nejmen det suger så grymt hårt.. varför jag liksom x) 
Har iaf legat i sängen hela dagen förutom när jag jag åkte upp till stallet för att ta in hästarna.. T fick naturligtvis vila men det var ändå tänkt så :) Skulle åkt till bästa sjövik imon men det ser inte lovande ut, vill inte blir ännu mer sjuk. 
 
På lördag är iaf träning för Angelica och på söndag är det förhoppningsvis träning för mathias hos erica, han är btw ifrån argentina och pratar engelska.. hur ska de gå?! haha :D 
 
 
Happy horse innan träningen för hacke  i tisdags.
som förövrigt gick sjukt bra, fick många bra tips osv
gjorde lite övningar med bommar och mycket fyrkantiga volter, hade även en linje i mitten av ridhuset med räcke 4galoppsprång - oxer 4galoppsprång -räcke. 
han är som sagt inte så lätt att hålla en bra galopp påi svängarna vilket gör att jag gärna tar ett galoppsprång för mycket. Hade det första räcket ganska så lågt hela tiden men höjde oxern + räcket  ganska mycket sista gångerna, iaf så det låg på1.30-1.40m å han klipper ju de som ingenting, det gäller verkligen bara att få en bra galopp i honom, då hoppar han allt :D fina T ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0