feel this moment

Kort dag i skolan idag + att jag bara ridit en häst, känns konstigt nu för tiden haha hann bara springa en liten bit hem innan jag fick frågan " vill du ha skjuts" och idag kunde jag inte tacka nej :S så nu känner jag mig ännu tjockare.. fml ^^ nejmen får ta igen de imon helt enkelt! 
 
Imorgon är det dressyr träning för Angelica med två hästar som gäller, denna gången med Kajsa och Betty då min ekonomi inte riktigt går ihop just nu.. är lyckligt lottad som får träna/rida så fina hästar :) 
T ska också trimmas ordentligt i ridhuset och på kvällen blir det clinic för Peter Eriksson! kommer bli awesome! ett måste är att springa hela vägen hem till dörren från stallet :D 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ibland saknar man ponny tiderna ganska så väldigt mycket även om det inte gick som man tänkt sig.. ♥ fina lilla ponnyn! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0