Woop Woop!!

ojojoj, nu har jag äntligen tagit mig i kragen å skaffat blogg här istället =)
Hoppas alla som följt mig på jenniennyborg.devote.se fortsätter att följa mig här!!
Design åså kommer så småning om ^^
 
Här kommeren liten kort presentation om mig iaf:
 
Mitt namn är Jennie Nyborg, lever med min familj i  huskvarna/jönköping (eller kanske stallet?!), Går andra året på Tenhults naturbruksgymnasium inr. häst/företagande och trivs väldigt väldigt bra där.
Jag har en stor häst vid namn Tristan T, han är 1.63cm (enligt passet, men är troligtvis högre), f.2000 och är en import från Holland e. Landeur - voltaire (hoppstam ofc) Vi köpte honom i mars 2012 och vi har hittils placeringar upp t.om. 1.20cm men målet är att nå ännu högre höjder och få ännu mer rutin.
Han är en riktigt gentleman å stjärnan i mitt liv! <3
 
Jag har även ett liv utanför hästarna då jag umgås med mina fina vänner och familj, festar å bara har det allmänt roligt å mysigt!! =)
 
Kram på er*
 
Här har ni min fining!!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0