Vaggeryd!

lite kortfattat om hur det gick i vaggeryd för två veckor sedan!
 
1.10 två faser A:0+A:0 -  han va jätte fin både på framridningen och framhoppningen, men som dom flesta redan vet (iaf pappa) så har vi alltid problem med första klassen, jag vet inte varför men vi lyckas alltid på med oss en bom..Och så var det denna gången också, den var en ensam oxer lite ur sväng och vi kom lite snett på den så han rev med bak, men annars var rundan ganska bra, blev lite av å på sista linjerna men han va kanon fin!
 
1.20 A:0 - Fick inte riktigt lika bra språng på framhoppningen som till förra klassen, men han hoppar väldigt mycket bättrenär det börjar bli lite mer höjd på hindrena.
Allting stämde helt klockrent fram till hinder nr 7 där jag ville gå på 5galoppsprång för att spara lite tid, men det ville inte han så han tog ett halvt galoppsprång till = vi fick ett väldans felsprång :S men han lyfte på tassarnaoch fixade det fint, dock fick vi med oss räcket som kom efter istället, han hann inte få upp framtassarna ordentligt, annars var rundan helt okej :) Han höll även på å hoppa mig ur sadeln, assåå jävlar va min häst kan hoppa! helt sinnes sjukt, han har blivit sååå fin!! <3
 
 
 
 
 


Kommentarer
Emma

Fina rundor ändå hörredu :) tryck på gasen tidigare nästa gång så löser ni det lätt på ett mindre :)

2012-09-30 @ 23:01:38
URL: http://xoffbeat.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0