28september2012

Åkte in till Charlies imorse, dom har sin stora flyttrea hela helgen så det gäller att vara där när det öppnar, och eftersom vi har studiedag idag så passade det ju fin fint! fick faktigst med mig ganska mycket ( dock står sakerna fortfarande kvar på charlies eftersom nettan är bäst å sa att vi kunde betala allt senare) seriöst ni skulle sätt köerna, helt sjukt haha! känns gött å känna allihopa då (a)
bilderna på sakerna får helt enkelt komma upp här sen ^^
Ska även hjälpa till å flytta hela charlies nästa helg, fre-sön,kommer bli sjukt nice!!
 
Men nu mina vänner är det dags å köra med min kära moppesnoppe upp till stallet för att rida och göra iordning min kära lilla häst till tävlingen imon :DD är sååååå taggad!
 
 
Min förra fina lilla ponny Frida.. gud va jag saknar henne.. <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0