27 september 2012

Gud va veckorna bara rinner iväg, tänk att det snart är jul lixom?! va hände där igentligen.. det hade gärna fått vara vår och sommar året runt!!
 
Har iaf inte haft alls mycket i skolan idag, började halv 10, två timmars matte, lunch och simma 1000m på idrotten, trodde jag skulle ha dåligare kondis än va jag faktigst har, känns sjukt gött när man knappt behöver anstränga sig, visst är det jobbigt menjag hade lätt orkat ett par sträckor till bara för att man kan lixom x) haha
men så ambitiös är det onödigt att vara!!
 
Tristan ska iaf joggas lite i ridhuset idag, har även insläpp och kväll i stallet ^^ mysigt ändå!
Imorgon blir det Charlies REEEEAAAA!! TAGGA?! haha
 
 
Världens bästa Bornyr får stå för bilden, tänk att det redan gått ett år sedan denna bilden togs..
Tänk att jag fick chansen å få ha denna hästen hemma, tyvärr så blev hon skadad under tiden men är nu bra igen vad jag har hört! tänk vad livet förändras fort.. 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0