Studiedag!

Red Tristan i ridhuset igår, han va allt för mycket bakom hand och gick inte fram ordentligt, han är mer ett sto än en valack (seriöst) han tjurar ihop för ingenting, så fort du går på lite för hårt med skänkeln så stannar han istället typ x) han gör dock bara så när han har en dålig dag -.-' gick hyfsat bra tillslut iaf :)  knäpp häst jag har! 
Kollade när nettan och annelie tränade för angelica också :) hade gärna vart med hehe ^^
 
Idag har jag studiedag!! vadå niiiiice?! 
Har tre hästar att rida idag, ska hoppa Ricke ikväll (har endast ridit honom en gång så vi får väl se hur det går), Tristan ska jag rida ut en sväng tänkte jag men han är ju som han är så vi får se lite =) Och Tina ska ridas i ridhuset tänkte jag, kanske hoppa några språng om ja har nån som hjälper mig :) 
 
Imorgon är det svante träning, ska bli sååå roligt!! bästa tränaren helt klart :D 
Tristan å ja ska även sova på riddersberg tis-ons då det är skolmästerskap på onsdag! 
Förövrigt så hoppade jag finaste finaste Bornyr på SMet förra året, kom två med 54stilpoäng, saknar henne så sjukt mycket! <3 
Kolla inte på mig, men hästen är bäst! Banträning våren 2010
 
Erica å fina bonny :* 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0