lördag 20/10

asså usch dagarna/veckorna går så fruktansvärt fort.. 
 
Red Trisse i ridhuset en sväng, hacke var där och hoppade lite med ett par hästar så jag red bara igenom honom i ca 30min, han blev fin i galoppen i slutet så ja är nöjd, kollade lite när hacke hoppade sina fina hästar också såklart! 
 
Red även Tina som absolut inte skulle komma in ifrån hagen (som dessutom är världens lervälling) hade inte några gummistövlar på mig heller så jag ganska så arg = jag slängde iväg allt jag hade i händerna å gick in i stallet igen utan att få med mig en häst in, mockade å tog på gummistövlar å gick tillbaka till leran, hon ville inte följa med in nu heller (har dessutom alltid äpple med mig) men jag var snabb nog och fick tag i grimman så jag fick till slut med mig tjurtanten in haha 
Hoppade lite smått i ridhuset med henne (alla hindrena ifrån svante träningen stod kvar :D) gick inte jätte bra, hon va pigg som tusan och körde upp huvudet i luften å tyckte det va kul å leka speedhäst typ x) 
Red typ 30min och jag skojar inte när jag säger att hon såg ut som om hon hade badat (inte klippt häst), det rann om henne å skummig va hon haha hon behöver en klippning!!! 
 
 
 
Världens fulaste bilder men ser ni va långt hår jag hade eller??! jag saknar det.. :((
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0