LOOOOOOOOOV!!

Kom inte till skolan imorse då det var alldeles för halt för att åka moppe (ja, jag åker moppe varje dag till skolan), så det blev att jag fick sitta kvar här hemma, dock blir jag blir sååå fruktansvärt rastlös.. 
 
Nu har vi en veckas lov iaf och sen är det 3 veckors praktik direkt efter :D längtar ihjäl mig haha!! 
Kommer bli så himla bra =)
 
Fick ett super erbjudande ifrån Hacke men tyvärr så blir det inte så... blev lite deprimerad faktigst men så går det när man inte har jobb :( 
 
 
 
Man blir ju inte alls sugen på en resa till cypern i detta skit vädret.. sol, bad, fina vänner, brun, drinkar, shopping, åååh nån som hänger på eller?! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0