Just nu..

Slutade vid halv 12, va på riddersberg vilket alltid är väldigt chill =)
 
Sitter å kollar på pretty little liars, sjukt bra serie! Tristan ska som sagt gå ett pass i ridhuset med galopp bommar, kanske att jag bygger upp nån lite längre serie.
Pratade lite med Anne efter min ritt i söndags och hon trodde han skulle må bra av att gå med mycket galoppbommar både på backen och innan hindrena, och även serier i alla dess former ;)
Nästa vecka har vi även planerat in en banträning på riddersberg, vet dock inte vilka höjder än men jag funderar på 1.10 och 1.20 eller två 1.10, vi får se helt enkelt, det är även hacke träning på tisdag så jag får väl kolla lite med henne också :))
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0