Helt slut..

Jobbade bara på charlies i 15 timmar igår... men vem säger nej till jobb där lixom?! 
Och man blir ju inte alls sugen på att tömma plånboken (som redan är tömd iofc) när man plockar upp alla kartonger med alla suuuuper fina saker i!! En helt grym helg skulle man också kunna uttrycka det =D 
 
Idag är jag dock helt slut.. har blåmärken på underarmarna av alla lyft, och fötterna ska vi inte tala om, satt ner typ 10 min på hela dagen igår! 
Har även ridit 4 hästar idag varav två av red jag för åsa i skolan, idag red vi själva för åsa vilket såklart är så bra det bara kan bli, hon är så fruktansvärt duktig!! Red världens finaste Vosse och Music cup, gick verkligen kanon bra med båda två, Music är dock en lite speciell dam haha ^^ 
 
Va hemma runt halv 5 = in å äta och direkt till stallet, Red Tristan i ridhuset, gick inte alls bra men jag berättar mer om det imorgon, red sedan Tina också e stund i ridhuset, tog nåt språng på ett räcke som annelie ställde fram, ska hoppa på Tristan & Tina för Hacke imorgon =) 
 
Nu har jag ännu mer ont i kroppen och är sjukligt trött, vi har även prov imorgon på hästens exteriör och muntlig engelska läxa.. ta mig härifrån typ NU!! 
 
 
Världens finaste ponny..fick mig en liten tillbaka blick idag när jag såg min kompis rida hennes ponny, tänk om jag passat ihop med frida, då hade jag fortfarande varit ponny ägare, igentligen ganska sorgligt då jag gärna hade haft ponny tills jag fyllt 18, men vem tackar nej till TrisseNisse lixom?! <3
Eller tänk om olyckan våren 2010 inte hade inträffat.. då hade våran älskade Linn fortfarande varit vid liv 21år gammal.. <3 åååh jag saknar ponnytiden grymt mycket, hade vart en dröm å få ha en ponny vid sidan av Tristan, vill ha både och juuu!! :(


Kommentarer
Emma

Måste åka och kolla in nya Charlies like right now!!1 Så spännande ju!
Sådär tänker jag med typ om si eller så hade hänt.. Var inne på två andra hästar innan Nicke tex. och lät ju Carisma bli betäckt osv tänk om någon av dom planerna blivit verklighet istället?

2012-10-08 @ 23:08:32
URL: http://xoffbeat.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0