Packat å klart!

Idag (om en halvtimme) drar jag och Lisa till Hacke för att ha praktik där i tre veckor, kommer blir sjukt kul! 
Jag kommer inte ta med Trisse då jag vill lägga all tid å energi på praktiken dessa veckor, men han kommer ridas av mamma och underbara lisa :D Eftersom det är Hacke träning på tisdag så kommer jag åka med hem å hoppa båda hästarna och sedan åka tillbaka =) är verkligen super taggad å jag hoppas vi kommer få tre grymma veckor!! 
 
 
Förövrigt så hade jag en underbar kväll igår med fina vänner,kanske syns på bilden hahaha! och idag blev det även dressyr träning för Angelica, fick massa bra tips som vanligt ;) hon är grym!! 


Kommentarer
Johanna

Hittade nyss hit och måste bara säga att din häst ser så sjukligt fin ut! Utseendet, galoppen, hoppet. Blev alldeles kär!

2012-11-14 @ 14:56:14
URL: http://johannagreiff.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0