now you are just somebody that i used to know...

Har seriöst inte gjort någonting idag, kollat på ett x antal avsnitt av Glee, gått en promenad (som igentligen skulle varit en springtur -.-) och ridit en jobbig Tristan ;)) gick ändå upp vid 8 imorse haha?! va hände där..
 
Trimmade Tristan i ridhuset idag iaf, han har varit grymt stark för mig nu ett par dagar och inte lyssnat på mina hjälper speciellt bra, och han var lika dan idag, gäller verkligen å rida med sitsen i varje steg på honom! 
Han har som sagt ganska lätt å vända runt på en liten volt med ganska mycket samling i galoppen, men jag har väldigt svårt att få tillbaka honom efter att t.ex. ha ökat lite på långsidan, antingen tar det hela kortsidan att få tillbaka honom eller så ramlar han i trav.. Men nu i vinter är tanken att jag ska träna för Angelica varannan vecka då det typ inte är mer tävlingar nu tyvärr. Och hoppa för Hacke såklart ;)) 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0