Lång dag!

Började dagen med att rida Tristan en sväng i ridhuset, alltså ni anar inte hur lurvig han är, och dessutom blir dom ju inte vackrare när dom redan är klippta två gånger innan x) Jag har inga skär till min klippmaskin just nu och jag kommer ändå inte vara hemma, men nästa helg MÅSTE han klippas.
Har lite funderingar på att åka till Värnamo som har regionalt nästa söndag, 1.10 och 1.20 isåfall :)
Hade även funderingar på att efteranmäla mig till JFK imorgon men det blev inte så.. ^^
 
Lisa å hennes pappa kom å plockade upp mig vid 3 idag iaf för att sedan fara vidare till JFK, hennes klass började vid 18.00 och som vanligt gör dom en grym insats i båda klasserna :D så fina är dom! ♥ 
 
Imorgon är tanken att vi ska till JFK å kolla lite, sedan till Tristan som ska få hoppa lite och sen bär de av till Hacke igen för praktik :) Är inte jätte taggad då det är såå himla skönt å vara hemma haha men vi kommer garanterat få en rolig vecka ändå. 
 
 
 
 
Ni förstår inte hur sugen jag är, tävla är verkligen de bästa som finns typ (a)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0