I don´t mind if you don´t mind.

Sitter just nu i huset med lisas dator då hon är å duschar hehe (a) 
 
Jag har iaf haft en bra dag idag, och även igår ;)
Jag och lisa var själva igår mestadels då elvira och alex som jobbar här är lediga på måndagar och hacke var i england.
 
Red en liten c-ponny på 4år igår (cilla), rider ju inte ponny så ofta längre så det är ju extra roligt då, hon är såå rolig haha red även fram henne åt hacke idag, trimmade även på Nicole, inte ridit henne innan men hon va kanon fin, lite speciell i början av ridpasset men det lossnade och jag kom på knapparna :)
 
Jag och lisa åker på fredag igen, tanken var att jag skulle följt med grevagården med hacke å hennes hästar men det är tävling här hemma i värnamo på söndag så jag drar med Tristan dit istället och tävlar lite!! 
ska även prova en häst på lördag som jag troligtvis ska tävla lite på senare :) ser verkligen fram emot helgen.
Men just nu är praktiken viktigast och roligast ^^ 
 
 
Klippte finaste Bogarde-E igår också, så fin blev han (a) erkänn?! 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0