home sweet home ♥

Känns typ konstigt?! å vara hemma.. Jag har iaf haft en bra dag, började som vanligt med lite mockning å utsläpp å grejer, red sedan ut på sjuan tsm med elvira, alex och lisa, ja å sjuan körde på lite rodeo med bockningar å bakut sparkar och hamnade bakom alla andra då han tycker det är roligare att galoppera å studsa samtidigt ^^ knäpp häst!! Trimmade även Lux på em i ridhuset, ganska så trevlig häst faktigst, och han blev väldigt fin å avslappnad i slutet :)) 
 
Nu är jag iaf hemma, har typ druckit juice hela kvällen haha och vampire diares ofc!! 
bästa serien ever =) 
 
Imorgon ska jag upp å pussa på min fina häst, kanske även ett trimpass i ridhuset eller en uteritt?! 
saknar min fining! ♥ Tanken är också att jag följer med Lisa till JFK på tävling, dock är inte hennes vet besiktning förrens kl 18.00 haha x) 
 
Nu skaja sova, puss å gonatt!
 
 
Bilden är ifrån uteritten idag! 


Kommentarer
Isabell Gunnarsson

Hej, är du sugen på en ny och fräsch design helt gratis, då ska du klicka på länken nedan och läs. :D
http://gunnarssonisabell.blogg.se/2012/november/behov-utav-en-design.html

Ha en bra dag! ;)

2012-11-10 @ 22:50:08
URL: http://gunnarssonisabell.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0