Charlies

Va inne på Charlies igår å prövade massa snygga vita ridbyxor då jag verkligen behöver ett par nya. 
Prövade iaf 10 olika par byxor haha, fastnade för ett par Animo med bronsdetaljer, sjuukt snygga men lite lite för dyra för mig just nu tyvärr, va dock inte så mycket jag behöver spara så jag SKA ha dom!! 
 
 
Dessa var det jag fastnade för, snygga?! 
 
Prövade även dessa men dom satt inte lika bra som dom andra och mönstret var enligt mig snyggare på dom andra och rött passar inte till trisses tävlingsautfit haha :D 
 
Prövade även dessa med helskoning (fast vita) men en fågel viskade i mitt öra å sa att man inte kom ner i sadeln ordentligt så ah ^^
 
 
Även dessa urläckra kingsland byxorna fick jag order om att pröva också, Dom satt sjukt brapå mig och jag hade kunnat tänka mig å köpa ett par men Animo varmer lockande x) 
Nu i efterhand kanske man skulle ge sig på å prova dom en gång till, dom va riktigt sköna dessutom?!
 
Va säger ni? Kinsland eller Animo??! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0