Ajajaj

Ett tips - prova aldrig att trilla med moppen mitt i vägen kl halv 8 på morgonen.. det misstaget gjorde jag på väg till skolan imorse hahaha pinsamt värre! och ont som tusan gjorde det också, men inga brutna ben bara ett fett blåmärke så vadå lixom?! ^^ 
 
Hoppade fina Vostok i skolan på fm ingen häst man tackar nej till precis, gick hyfsat bra ändå, han är som en dröm å rida så vad ska man säga?! 
Däremot så var Tristan inte lika rolig att rida idag, han va sjukt spänd och som en liten tickande bomb i början av ridpasset, travade honom ganska länge för att få honom lugn och avslappnad, hoppade lite studs på både böjt och rak spår, gick lite sådär i början då han helst ville springa fort (kan ju också påpeka att jag inte gjorde världens smartaste val med utrustningen, (vanligt tredelat bett, ingen nosgrimma, ingen martingall och inga stövlar), han har ju bara gått i skogen tre dagar i rad och jag vet ju hur pigg han kan bli, hade jag trimmat i ridhuset i både förrgår och igår så hade jag nog kunnat rida med denna utrustningen men tanken var inte att jag skulle hoppat nogonting alls idag haha
Jaja, han hoppade sjukt fint och blev jätte mjuk å fin i munnen i slutet av ridpasset iaf, bästa hästen! ♥ 
 
 
Nästa år SKA jag utomlands.. Det bara är så!! 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0