Tröttast i stan!

Vill helst bara sova men har massa plugg jag måste komma underfund med >.< 
 
Hade en sjukt trevlig kväll igår med fina brudar iaf, roligaste var väl förfesten och att gå ner till huskvarna (brant nedförsbacke) i högklackat var inte det enklaste jag gjort hahaha ♥
 
Idag tränade jag dressyr för Angelica med två hästar, Tristan skötte sig fruktansvärt bra idag, såååå himla fin va han ♥♥♥ Han blev riktigt fin och mjuk i båda sidorna och jag kunde ha min önskade form på honom och inte hans egen bekväma form, han fick en väldigt trevlig galopp där jag kunde ha ett bra arbetstempo (samma tempo som inne på hoppbanan på tävling t.ex) och ändå ha en så himla bra form och ärlig eftergift. Blir annars att jag gärna tar tillbaka honom för mycket och låter honom gå där istället där han ändå är fin men det är ju inte det arbetstempot jag vill jobba honom i egentligen :) är grymt nöjd med honom idag iaf!! 
 
Satt även upp Tina ca 30min och red igenom henne, hon jobbade på riktigt bra och blev väldigt avslappnad, har aldrig ridit henne för Angelica tidigare så jag fick lite nya tips och råd för att få henne att svara bättre framåt och verkligen ha henne rak hela tiden =D 
 
Imorgon är det skola som väntar, tror jag har stalltjänst på morgonen och djurhållning, och tömkörning på em =) 
Måste dock åka buss så jag lär ju inte vara hemma förrens sent och dessutom måste jag gå upp sjukt tidigt :( 
Körkort nu, JA TACK!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0