Lugn dag..

somnade inte förrens vid tre inatt, vilket typ aldrig inträffar och dessutom har ja svårt för att sova på morgonen = jag får ingen sömn haha.. 
 
Hoppade Betty idag vilket gick sjukt bra, såå fin häst :) hade en serie med en galoppbom - kryss - ett galoppsprång - kryss - ett galoppssprång - oxer, avslutade med att oxern låg på runt 1.05cm kul å hoppa så mycket olika hästar å få så grymma erbjudanden av bra hästägare :) 
Kommer nog komma ut på nån tävling med Betty i vår också ;) who knows!! 
2013 kommer bli ett grymt bra år känns de som
 
Hoppade Även tristan lite på samma serie som med betty, de gick inte lika bra..
Han hoppar ju jätte fint på hinder men efter hindrena (särskilt när de är mot utgången) som denna serien var så ser han typ allt möjligt bakom hindrena och slänger sig undan efter knappt ett  galoppsprång bakom hindret = jag har inte hunnit komma ner i sadeln ordentligt,  och han gjorde precis så idag och då kan man säga att jag flög som en liten vante tyvärr.. han är sjukt tråkig å rida när han gör så men jag måste komma över det så här ska de hårdtränas ;) 
 
Imorgon kommer bästa nettan å  hämtar mig och så är tanken att vi ska rida ut en lång runda på våra djur. 
Och sen är det A6 med fina Petra som gäller!!
På torsdag ska ja hoppa Betty lite igen och även Tristan lite smått är tanken.. 
 
Nu äre Gossip Girl som gäller, ha en bra kväll allihopa! 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0