Lost in the silence.

Fruktansvärt kall dag, Hade -13grader imorse här hemma.. Hej Vinter?! 
Det blev inte heller bättre när man satt i ett klassrum och matsal med 10grader i, nästan skönare att vara ute lixom x) Märks att man går på en skola "ute på landet" haha
Tömkörde två hästar på em iaf, har faktigst inte tömkört så mycket i mitt liv innan, bara typ två gånger med min lilla ponny ♥ roligt är det iaf! 
 
Red Tristan en stund i ridhuset, han va jätte mjuk och fin ifrån gårdagen, dock något motsträvik och stod på bakbenen vid det "Läskiga" hörnet, då blev Hon (jag) arg och Han (tristan) ännu argare hahah 
Känns bra inför träningen imon iaf! 
Red även Tina en stund i ridhuset också, gick ganska bra faktigst, en fin liten häst dedär :)
Både hon och Trisse ska tränas för Hacke imorgon! 
Båda lär vara hyper pigga och glada..önska mig Lycka till! 
 
 
Hon är sjukt fin den där ponnyn asså ♥ Bilden är ifrån sommaren 2011 och är fotad av bästa Emma!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0