fridayyy

Betty var super fin igår, hoppade samma serie som i tisdags, fina fina lilla hästen ♥ 
Tristan var mindre glad på mig, han va sjuukt spänd å kunde verkligen inte slappna av förrens en timme senare typ.. hoppade lite smått och man kan väl säga att vi båda är lite ringrostiga, harju inte hoppat han ordentligt på flera veckor.. men han släppte fint sen iaf♥ 
Åkte in till stan för att möta upp en saknad Lisa, provade massa klänningar till nyår då jag verkligen inte passade i den jag beställde.. så om nån vill köpa den så säg till :) 
Hittade iaf en superfin på Vila som fick följa med hem, dock inte i min storlek igentligen men den satt  bra ändå ;) 
Va även på gymmet med finaste Elin på kvällen! underbart 
 
Idag ska tristan trimmas i ridhuset och ikväll är de bästa vän som gäller :) ♥ 
 
Ha en bra dag!
 
 
den här söta klänningen vare ja hittade :D 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0