Dååålig uppdatering vare här ja!

har inte haft någon motivation faktiskt.. Tristan longeras nu för det mesta då han har varit lite bråkig men idag skrittade vi ut med nettan och kajsi en sväng :) = jag va i stallet kl 7 imorse ;O
Tar även hand om Nettans fina två åring nu för tiden också, pysslar, longerar osv 
Jullan heter hon i stallet iaf e. Dobel´s cento (inte många hästar som är efter honom så det är lite roligt)
 
Vi har även banhoppning nästa vecka och då är tanken att ja ska hoppa  fina Betty (betto boop) det är också Nettans häst haha :D och även mamma till jullan! 
Det kan bli spännande, det är mycket som händer nu asså!!
 
Va på stan igår å skulle köpa julklappar mern ego som ja är så kom jag hem med underkläder till mig själv haha men snyggt skare va!! fick även hem min klänning igår, är inte helt nöjd med den men de blir nog bättre med tiden hoppas ja haha 
 
Ikväll blir det förhoppningsvis en fin kväll med fina brudar! 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0